grå söndag = le lista.

Vilken dag är det idag? 
Söndag. En sån där söndag med tillhörande söndagshumör (trött, halvdepp) och söndagsväder (grått). 

Vad ska du göra ikväll? 
Äta räkor och se på Solsidan, som förövrigt inte var alls bra sist tycker jag? Jag brukar gilla sorgligt blandat med roligt men det var ju enbart sorgligt fast några tappra försök på roligt. Nä. Hoppas på bättre lycka idag. 

Vad blir du glad av att få höra att du är?
En bra person sa till mig att jag utstrålar värme, då blev jag glad. Blir glad av att höra att jag är snäll och smart också, eftersom det är saker jag värdesätter högt i andra. 

Visa en bild du inte minns har tagits: 
En sovande jag på tvåårskalas. Det här var några dagar efter studenten och jag mådde jätteilla varpå alla trodde att jag var bakis/slutkörd/otrevlig när jag däckade mitt under kalaset. MEN jag var inte otrevlig, jag var bara magsjuk visade det sig nån timme senare. 

Vem saknar du?
Mina älsklingar som är alldeles för långt ifrån mig. Kom hem nu snälla!!!!!

Visa en bild på något som är asbra att ha: 
En liten familj att bo ihop med som dessutom råkar vara världens bästa. 

En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig: 
Dockoutfiten.

Vad är du bra på?
Säga hur mycket jag tycker om alla fina personer omkring mig, reda ut saker, argumentera och njuta av små vardagliga saker. Gråta glädjetårar kan jag nog kalla mig för världsmästare i också. 

Vad vill du ha?
JUL. 

Vad tycker du är roligt?
Andreas är sjukt rolig och Malin likaså. Sen är det roligaste som finns stunden innan man ska bege sig ut på stan och man bara måste skriksjunga och dansa klart till ca 10 låtar till när vissa redan börjat gå bara för att sånt framkallar sjuka lyckorus. 

Vad är du dålig på?
Hantera oro och dålig självkänsla. Att fatta beslut. 

Vad tänker du baka i veckan?
Bullar in the making just nu faktiskt. 

Vem är du kär i just nu?
Alltid alltid alltid Andreas.

Vad var det första du snodde?
Snodde helt ofrivilligt ett skrivblock från Åhléns när jag och min syster var på stan. Jag var typ sju år och hade det under armen när vi gick ut. Det rimliga hade varit att lämna tillbaka det alternativt gå dit och säga som det var och betala för det men istället fick vi panik och sprang in på BR där vi dumpade det på en hylla. Minns fortfarande att jag blev helt iskall och chockad av detta.

Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Måla en viss tavla. 

Vad hände i helgen? 
I fredags var jag hemma och såg på Idol med Andreas. Igår firade stora familjen mammas födelsedag och sen skrattade jag konstant med Malin i typ åtta timmar vilket var helt bäst. Idag är en dålig dag som gärna får ta slut nu.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0