konstaterar:

1. Alla borde se Monica Z på bio. Det är nu en vecka sedan vi såg den och fortfarande är jag inne i ett inspirationsrus som innebär en tro på att jag är oövervinnlig och kan göra vad jag vill med mitt liv bara jag ger mig fasen på att det ska gå. En BRA känsla alltså. 
 
2. Malin är den roligaste personen jag vet. Jag kan skratta när jag tänker på henne ibland, fast allra mest när vi smsar om väldigt ickes smsvänliga saker. Många bokstavskombinationer i våra liv och alla tycks de stämma överens med varandras. HSP, PMS, IBS och en släng av ADHD hade vi ett tag också. 

3. Saknar mina vänner som är i Indien. Börjar gråta ungefär varje gång jag läser deras blogg som ni hittar här. Dels på grund av saknaden och dels på grund av hur fint det arbetet de utför där är. Ganska mycket för att jag kan känna en så stor sorg också över att världen är så orättvis som den faktiskt är. Önskar att det var så lätt som man trodde när man var liten att göra världen till en vackrare plats för alla. "Kan inte alla bara vara vänner då" tänkte jag. Tänker så fortfarande ibland. Inga klasser ingen könsdiskriminering = fred och samma förutsättningar för varenda en. 

4. Hästar är världens bästa djur och imorgon kanske jag är ett steg närmare att äntligen få börja rida igen. DESSUTOM TILLSAMMANS MED ANDREAS. Drömmen. När vi blir äldre ska vi bo på en hästgård med nordsvenska hästar och katter. 
 
5. Vill ha en bebis. Alltså den lyckan den dagen man får gosa med sin alldeles egna bebis. Åh. Men det kommer nog dröja några år. Okejrå. 
 
6. Att söka jobb är det mest nedslående och självförtroendekrävande som finns. 

Kommentarer
Postat av: Herman

Puss!

2013-10-15 @ 16:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0